Življenje in delo na naši šoli
…..
Število učencev in oddelkov 2024 / 2025
Število oddelkov na centralni šoli: 21
Število oddelkov na podružnici Plešivec: 2
Število učencev po razredih:
Število oddelkov |
Število učencev |
|
Centralna šola | ||
1. razred | 3 | 66 |
2. razred | 2 | 53 |
3. razred | 2 | 54 |
4. razred | 2 | 42 |
5. razred | 3 | 59 |
6. razred | 2 | 56 |
7. razred | 3 | 66 |
8. razred | 2 | 53 |
9. razred | 2 | 43 |
Skupaj | 21 | 492 |
Podružnična šola | ||
1., 2. razred | 1 | 3, 3 |
3., 5. razred | 1 | 4, 2 |
Skupaj: | 2 | 12 |
….
Organizacija pouka
……
Na centralni šoli in na podružnični šoli Plešivec poteka pouk v eni izmeni.
Začetek pouka na centralni in na podružnični šoli je ob 8.20.
Delo v oddelkih podaljšanega bivanja poteka vsak dan od 12.00 do 16.10.
Za učence 1. razreda je organizirano jutranje varstvo, in sicer predvidoma od 6.00 ure zjutraj do začetka pouka.
Čas trajanja posameznih ur za razrede od 1. – 9. razreda
…..
0. ura | 7.30 do 8.15 |
1. ura | 8.20 do 9.05 |
2. ura | 9.10 do 9.55 |
malica/aktivni odmor | 9.55 do 10.15/10.15 do 10.25 |
3. ura | 10.25 do 11.10 |
4. ura | 11.15 do 12.00 |
5. ura | 12.05 do 12.50 |
6. ura | 12.55 do 13.40 |
kosilo | 13.40 do 14.00 |
7. ura | 14.00 do 14.45 |
8. ura | 14.45 do 15.30 |
…..
Prednostne naloge
….
V šolskem letu 2024/2025 smo kot prednostne naloge tekočega šolskega leta postavili naslednje naloge, s katerimi želimo slediti izboljšavam na različnih področjih življenja in dela na šoli. Usmeritve so zasnovane na podlagi analiz stanja na posameznih področjih delovanja šole in dopolnjene z aktualnimi usmeritvami šole 21. stoletja.
- Prostorske stiske
Ob večanju števila otrok, načrtovani gradnji stanovanjskih blokov v bližini šole, veliki prostorski stiski in slabemu stanju stavbe je nujno potrebno poiskati rešitve za dograditev šole in pridobitev potrebnih prostorov, zgraditev nove telovadnice ter celostno prenovo fasade.
- TELEFON STRAN, IGRO NA PLAN
Ozaveščanje staršev in učencev o nevarnostih uporabe pametnih telefonov za učence od 1. do 5. razreda.
- Razvijanje ključnih kompetenc otrok s spremembo pedagoških praks
Razvijanje in spreminjanje pedagoških praks z usmerjenostjo v celostni razvoj otroka skozi ključne kompetence, kot so (timsko delo, kritično razmišljanje, kreativnost, komunikacijske veščine in medosebni odnosi). Temelj v pridobivanju znanja in izobraževalni proces za poklice, ki še ne obstajajo.
- Mednarodni projekti in povezovanja
Najpomembnejša naloga letošnjega šolskega leta je načrtno osmišljanje pouka skozi vsebine, ki se medpredmetno povezujejo po horizontali in vertikali. Obuditi sodelovanje s šolo Safvet Beg Bašlagič iz Sarajeva ter kvaliteten zaključek projekta E-Motion znotraj Erasmus + prespektiv.
Nosilec: ravnatelj, vodje projektov, vodje razrednih aktivov
- Delovanje NTC centra Velenje in uvajanje inovativnih pristopov
Pod okriljem dr. Ranka Rajovića bomo v prvi in drugi triadi nadaljevali delo NTC centra Velenje in si prizadevali uvajati nove pristope poučevanja, ki temeljijo na asociativnemu učenju, učenju skozi igro in s tem dvignili motiviranost učencev za vzgojno-izobraževalni proces.
Nosilec: aktivi, ravnatelj.
- Pozitivna disciplina
Uvajanje pozitivne discipline kot orodij za razvijanje medosebnih odnosov in krepitev timskega dela, pripadnosti in komuniciranja.
Nosilec: razredniki, učitelji, ravnatelj.